د کابل پوهنتون د استادانو د مسلکي انکشاف مرکز سره په همغږۍ د پوهنتونونو او لوړو زده کړه رهبري علمي سمینار جوړ شو

ناپیژنده (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۷
ku

د کابل پوهنتون د بدلون پلان پر بنسټ، چې پدې وروستیو کې د دې پوهنتون د رهبري له لوري جوړ شوی دی، د پوهنتونونو او لوړو زده کړو رهبري علمي سمینار (University Leadership Training) د روان کال د سلواغې میاشتې په ۲۷ نېټه د کابل پوهنتون د استادانو د مسلکي پرمختیا مرکز (PDC) له لوري او د لوړو زده کړو وزارت په همکاري د یوې اونۍ لپاره د چاپېریال ساتنې پوهنځي د کنفرانسونو په تالار کې جوړ شو.

له کابل پوهنتون د استادانو مسلکي پرمختیا مرکز سره په همغږۍ او د لوړو زده کړو وزارت په ملاتړ د پوهنتونونو او لوړو زده کړو موسسو رهبریت سمینار د کابل پوهنتون د پوهنځیو رییسانو او د څانګو امرینو لپاره جوړ شوی دی. دا سمینار، چې په پام کې ده د یوې اونۍ لپاره دوام ولري، «په مډرنه نړۍ کې د پوهنتونونو رهبریت»، «په افغانستان کې د پوهنتونونو عالي رهبري»، «د څېړنې کلتور د دودولو لپاره د غوره والي او ظرفیت جوړونه»، «د لوړو زده کړو موسسو د کیفیت تضمین او باور ورکونه»، «له سټراټیژیکو تفکراتو څخه په ګټه اخیستنه په برنامو او رهبری کې د مثبتو بدلونونو رامنځته کول»، «په لوړو زده کړو موسسو کې د کړکېچ مدیریت»، « د لوړو زده کړو موسسو مالي استقلالیت او د هغوی اقتصادي موثریت»، «د نړۍ د پوهنتونونو درجه بندي»، او ... موضوعاتو علمي او مسلکي بحثونه ترسره شول.

د دې علمي سمینار په پرانیسته کې، چې د دوشنبې په ورځ په یاد تالار کې جوړ شوی وو، د کابل پوهنتون رییس پوهاند دکتور محمد عثمان بابري، د پوهنتون د علمي چارو مرستیال، د استادانو د مسلکي پرمختیا مرکز امر، د پوهنځيو رییسانو او د مختلفو پوهنځیو ډیپارټمنټونو امرینو شتون درلود، چې د دې علمي سمینار لومړۍ ورځ د کابل پوهنتون د سیول انجینري څانګې استاد دکتور پوهنمل بشیر احمد جاوېد « په پوهنتونونو او لوړو زده کړو بنسټونو کې رهبريت» موضوع وړاندې کړه او نور بحثونه به په راتلونکې یوه اونۍ کې تر سره شي.

تازه خبرونه

دوشنبه ۱۴۰۴/۴/۲ - ۹:۲۸
Background image

د لوړو زده کړو وزیر د کابل پوهنتون له فوق لیسانس برنامو څخه لیدنه وکړه

د لوړو زده کړو سرپرست وزیر ښاغلي شیخ مولوي نداء محمد ندیم، د کابل پوهنتون د ماسترۍ او دکتورا برنامو له فعالیتونو څخه کتنه وکړه.

په دې لېدنه کې، ښاغلي وزیر د یوی غونډې په ترڅ کې د فوق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۴/۳/۲۹ - ۹:۵۶
Background image

د کابل پوهنتون رهبرۍ له ممتازو محصلینو سره ګډه ناسته وکړه

د کابل پوهنتون د رییس دوکتور اسامه عزیز په مشرۍ د کابل پوهنتون له ټولو پوهنځیو څخه پنځوس تنو ممتازو محصلینو سره نن د غبرګولي پر اته ویشتمه نېټه ګډه ناسته ترسره شوه.

په ناسته کې ممتازو. . .

BACK TO NEWS

گالری رسانه

د ا.ا.ا د ریاست الوزرا اداري مرستیال مولوي عبدالسلام حنفي صاحب وینا:

د کابل پوهنتون محصلینو په فراغتغونډه کې د ریاست الوزراء سیاسي مرستیال مولوي عبدالکبیر صاحب:

د کابل پوهنتون له ۲۲ ویشت پوهنځیو څخه ۲۳۰۸ تنه محصلین د لیسانس په کچه فارغ شول نور حال په راپور کې

د کابل پوهنتون کیمیا پوهنځی د فعالیتونو او لاسته راوړنو چمتو شوی ویډیویي راپور دلته کتلی شئ.

د کابل پوهنتون وترنري علومو پوهنځۍ: د زیاتو معلوماتو لپاره لاندې ویډیويي راپور وګورئ.

د کابل پوهنتون د فزیک پوهنځي په تاریخچې، لاسته راوړونو او راتلوونکو پلانونو په اړه ځانګړی راپور:

په کابل پوهنتون کې د تېرې اسد میاشتې په لړ کې د ترسره شویو فعالیتونو اړوند لنډ راپور. 

د فارمسي پوهنځي له رئیس دوکتور آقا محمد ژکفر سره د یاد پوهنځي په لاسته راوړنو او عمومي وضعیت ځانګړې مرکه:

په کابل پوهنتون کې د بېلابېلو پوهنځیو محصلینو د بهاري سمسټر نهایي آزموینې په پوره شفافیت او مناسب چاپیریال کې دوام لري، د مسوولینو په وینا د آزموینې شفافیت په موخه یې کمېټه جوړه کړې، ترڅو آزموینې په سمه او معیاري بڼه ترسره شي. نور حال د نشراتو آمریت له لو

د کابل پوهنتون د زراعت پوهنځي له رئیس پوهنمل صفي الله جوهر سره ځانګړې مرکه؛ په دې مرکه کې د یاد پوهنځي په ارزښت، فعالیتونو او په هېواد کې د کرنیز سکټور په ودې او اصلاحاتو مهمې خبرې او بحث شوی.

د سینګاپور هېواد څخه راغلي مېلمه استاد ډاکټر Dr. Edmund Chow اېډمنډ چاو له لوري د هنرونو پوهنځي د تیاتر ډیپارټمنټ محصلینو ته درې ورځنی ورکشاپ پای ته ورسېد. د تیاتر په برخه کې د تمثیلي پارچو وړاندې کولو او داستان لیکنې برخه کې محصلینو ته درې ورځنی ورکشاپ

د استعمال شوو اوبو د تصفیې سیستم له دېرش کاله وقفې وروسته بیا فعال شو، چې د پوهنتون په انګړ کې د شاوخوا شپېته جریبه شنې ساحې په خړوبولو کې به ترې کار اخیستل کېږي. بشپړ راپور د نشراتو آمریت له لوري په چمتو شوي ویډیویي راپور کې کتلی شئ.