د زده کړیالانو د ارزونی سیستم
د نورو ښونیزو پروسو تر څنګ ارزونه او سنجش هم د ښوونیزی پروسی په توګه مطرح ده . په دی پوهنځی کې ارزونه د یوه فعالیت په توګه د ښونی او تدریس په ټول بهیر کې مطرح ده او په دوامداره توګه د زده کړیالانو تشخیصی تکوینی. او وروستې ارزونه صورت نیسی .
د کریدت لایحی او د ارزیابی د بیلا بیلو ډولونو په نظر کی نیولو په اساس (۵) نمری په صنفی حاضری (۵) نمری صنفی فعالیتونو (۱۰) نمری صنفی فعالیتونو او د پروژو لیکلو (۲۰) نمری د سمستر منځینې ازموینی او (۶۰) نمری د سمستر وروستی ازموینی ته اختصاص ورکړل شوی دی