د زده کونکو ارزونه
د زده کونکو پوهه ، مهارتونه او چال چلند د مختلف ارزونو له لارې ارزول کیږي ، لکه: دوامداره ، نهایی ، او بدیل ارزونه. پدې کې رسمي ازموینې (عملي ، لیکلي ، تشریحي ، انفرادي او ډله) ، د عکس العمل کاغذونه ، د څیړنې مقالې ، موضوعي فابریکې ، پروژې ، د ساحې راپورونه ، ازمونې ، پوسټ پیشنهادونه ، دندې ، او د ارزونې وسیلې شاملې دي چې زده کونکي پرې پوهیدلی شي. او په تیوري او عمل کې د دوی وړتیاوې وښایاست او ځواب ترلاسه کړئ. په لومړي او دوهم کلونو کې ، زده کونکي عموما د ځانګړي تعلیمي لاسته راوړنو د لومړني پوهې پراساس ارزول کیږي. د دریم او څلورم کال په جریان کې ، زده کونکي د ځانګړي زده کړې لاسته راوړنو د تطابق ، عملي غوښتنلیک او مهارت پراساس ارزول کیږي ، او نور فرصتونه لکه د زده کړې ، ټولنیز خدماتو زده کړې ، او مونوګرافونو یا څیړنیزو پروژو سره چمتو کیږي ترڅو د دوی مهارتونو ته وده ورکړي. ورکړئ.
په ځانګړي ډول ، فابریکه او برخه اخیستنه د برنامې د عملي نوعیت پراساس ورکړل شوي زده کونکو نمرو 30-40 for برخه لري. د مینځنۍ ازموینې 20 سلنه لري ، پداسې حال کې چې وروستۍ ازموینه 40-50 سلنه عمومي نمرې لري.
10 سلنه
د ګذر او حاضری فعالیتونه
20-30 سلنه
کورنی دنده
20 سلنه
د نیم سمستر ازموینه
40-50 سلنه
وروستۍ ازموينه
ټولګی باید نسبتا کوچنی وي (اعظمي 20 زده کونکي) ، کوم چې د انفرادي پاملرنې لوړې درجې سره د تدریس تعامل اسانوي.
د کابل پوهنتون د مهال ویش سره سم د 5 رسمي ورځو (شنبه څخه تر پنجشنبه) پورې فعالیت کوي. په تصوراتي ډول ، د دریم او څلورم کلونو په جریان کې ، ټولګی په څلورو ورځو ویشل شوی دی ، په کوم کې چې یوه ورځ د ساحې کار ، لید لیدنې ، ورکشاپونو ، سیمینارونو او یو زده کړې ته وقف کیږي.